top of page
French Dictionary

Κατηγορία: Νέα

14/02/2025

Το Αλφαβητάρι του Επιχειρείν και της Βιωσιμότητας

Αγαπητοί φίλοι επισκέπτες,

Σε έναν κόσμο όπου το Marketing, η Επιχειρηματικότητα και η Βιωσιμότητα εξελίσσονται διαρκώς, η κατανόηση των σωστών όρων είναι απαραίτητη για κάθε επαγγελματία.

 

Τι θα βρείτε εδώ;

Ένα εκτενές γλωσσάρι, το οποίο περιλαμβάνει συνοπτικούς αλλά πρακτικούς ορισμούς για τις πιο σημαντικές ορολογίες στους τομείς του Marketing, των Επιχειρήσεων και της Βιωσιμότητας.

 

Γιατί το δημιουργήσαμε;

  • Για να βοηθήσει επιχειρηματίες, στελέχη και επαγγελματίες να κατανοήσουν τις έννοιες που επηρεάζουν το σύγχρονο επιχειρείν.

  • Για να λειτουργεί ως χρήσιμο εργαλείο αναφοράς σε παρουσιάσεις, στρατηγικές συζητήσεις και επιχειρηματικές αποφάσεις.

  • Για να προσφέρει αξιόπιστη πληροφόρηση με σύντομες και περιεκτικές εξηγήσεις.

 

Ανατρέξτε στο γλωσσάρι, ενημερωθείτε και αναβαθμίστε τη γνώση σας! 🚀 Ξεκινήστε την εξερεύνηση τώρα!

Γεώργιος Δασκαλέλος

Σύμβουλος Marketing και Εταιρικών Λειτουργιών με Ψηφιακό Μετασχηματισμό

Marketing-Communications-News-Page-Blog-Launching-Hero-Cover.jpg

Κατηγορία: Νέα

23/06/2023

Αρθρογραφία μέσα από... 'τα παπούτσια' ενός Marketeer...

Φίλοι, συνεργάτες και συνάδελφοι του Marketing και όχι μόνον,

Αισθάνομαι χαρούμενος διότι εγκαινιάζω ένα νέο μονοπάτι επικοινωνίας μαζί σας.

 

Εδώ που θα διαβάζουμε αρθρογραφία για την επιστήμη του Marketing, αλλά και της επικοινωνίας, σαν να τη γράφατε εσείς...

 

Θέλω να προσπαθήσω μέσα από τις αναλύσεις μου να καταγράψω και να αποκωδικοποιήσω φράσεις που λέει ένας Marketeer, ερωτήσεις που ακούει, απορίες που τον εκνευρίζουν, σκέψεις που τον προβληματίζουν και όλα αυτά να βγουν μέσα από μία ολιστική προσέγγιση που στο τέλος κάθε άρθρου πάντα, μα πάντα να βγαίνει μία ουσία που μπορεί κάτι να μας διδάξει.

 

Ακόμα και 1 πράγμα την φορά να καταφέρω να περάσω σε κάποιον συνάδελφο θα ήμουν ευτυχής, γιατί 1 σε κάθε άρθρο, 10 σε δέκα άρθρα.

 

Όμως θα γίνω πιο ευτυχής εάν δω ότι αυτή μου η προσπάθεια γεννήσει ένα ουσιαστικό αμάλγαμα διαλόγου, με ακόμα περισσότερα συμπεράσματα και απόψεις που θα βγαίνουν από εσάς, με ουσιαστικά σχόλια. Ένας αμφίπλευρος και ζωντανός διάλογος.

 

Τέλος, ξέρω πως στις ημέρες μας ο χρόνος είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία στην καθημερινότητα όλων, για αυτό και ανα μήνα θα υπάρχει μόνον 1 το πολύ δημοσίευση άρθρου, δεν έχω σκοπό να σας κουράσω με συνεχόμενες αρθρογραφίες ή αναδημοσιεύσεις -εξάλλου εδώ δεν μιλάμε εν προκειμένω για αναδημοσιεύσεις, μιλάμε για 100% νέο περιεχόμενο-. Ούτε θέλω το παρόν να αποτελεί ακόμα ένα... blog... ή ένα όχημα εμπορικής μόχλευσης. Στον πυρήνα του με ενδιαφέρει η γνώση και δημιουργική μεταξύ μας επικοινωνία.

 

Σας εύχομαι μία ευχάριστη και ασφαλή πλοήγηση.

 

#MarketingCommunicationsArticles #StaPapoutsiaSas #ΗΓνώσηΕίναιΔύναμη

Γεώργιος Δασκαλέλος

Σύμβουλος Marketing και Εταιρικών Λειτουργιών με Ψηφιακό Μετασχηματισμό

Travel Apps

Κατηγορία: Έρευνα

01/02/2023

Έρευνα για τη συμπεριφορά των χρηστών στα Social Media

Αγαπητοί φίλοι επισκέπτες,

Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας γνωστοποιήσω μέσα από αυτόν τον ιστότοπο, τη διενέργεια έρευνας αναφορικά με τη συμπεριφορά των  χρηστών στα Social Media.

Το πόσο σημαντικό στοιχείο αποτελεί η διαδραστικότητα των χρηστών -μελών- με τα social media, (με κύριο εκφραστή το F.B.), φαίνεται και από το γεγονός ότι έχει επηρεάσει ολόκληρη την καταναλωτική, κοινωνική, πολιτική και πολιτιστική διεπαφή των Ελλήνων με τη κοινωνία.

Ευχόμαστε να σταθείτε και εσείς αρωγοί σε αυτή τη προσπάθεια και να συμμετέχετε με τη συμπλήρωση του ανάλογου ερωτηματολογίου. Και επειδή τα αποτελέσματα της έρευνας, σίγουρα θα είναι άκρως ενδιαφέροντα, επιφυλάσσομαι για τις προσπάθειες που ήδη έχω ξεκινήσει, (και συναντώ πολύ θετικές ανταποκρίσεις), προκειμένου τα αποτελέσματα αυτής να δημοσιοποιηθούν σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέσα επικοινωνίας (Social Media, Websites, T.V., κ.ά) πανελλαδικής εμβέλειας.

Υγ. Τα social media platforms παγκοσμίως ξεπερνούν τα τριάντα, επειδή όμως στην Ελλάδα το Facebook αποτελεί αδιαμφισβήτητα τη ναυαρχίδα με ποσοστό επί των συνολικών χρηστών σε ποσοστό 88,43% (Πηγή: gs.statcounter.com/social-media-stats/all/greece [Απρίλιος 2023]), όταν ενδεικτικά, από τα υπόλοιπα socila media κανάλια, το Twitter, (είναι ακόμα στο 2,86%), είναι λογικό πως η έρευνα θα επικεντρωθεί κυρίως στη συμπεριφορά των χρηστών στο Facebook.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την αναγνώριση της προσπάθειας των ενεργειών μας.

Γεώργιος Δασκαλέλος

Σύμβουλος Marketing και Εταιρικών Λειτουργιών με Ψηφιακό Μετασχηματισμό

Marketing-Communications-Research-And-Observation
robot-parallax-cover-digital-marketing.j

HAVE ANY QUESTIONS ?

bottom of page