Home / News, Articles, Events / Events
Events about e-commerce | Digital Marketing Services
Home / News, Articles, Events / Events
Home / News, Articles, Events / Events / Infocom World
19th Infocom World 2017 | Digital Marketing Events
Events about e-commerce | Digital Marketing Services
Home / News, Articles, Events / Events
Home / News, Articles, Events / Events / Infocom World
19th Infocom World 2017 | Digital Marketing Events
Events about e-commerce | Digital Marketing Services
#Strategic Digital Marketing by georgios daskalelos
Home / On-line Services - Solutions
Πριν σχεδιάσουμε το οτιδήποτε, υλοποιούμε ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης της επιχείρησης αλλά και της αγοράς γενικότερα. Απαραίτητο εργαλείο σε αυτή τη πρώτη φάση για εμάς είναι να διενεργήσουμε μία swot analysis αλλά και ένα market research, έτσι ώστε να ορίσουμε ποια είναι τα ακριβή μας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, οι αδυναμίες, οι απειλές αλλά και οι ευκαιρίες που διαφαίνονται μπροστά μας και πρέπει σε κάθε περίπτωση να εκμεταλευτούμε.
Θέτουμε τις βάσεις για να χτίσουμε σωστά το στρατηγικό πλάνο της επιχείρησης σας ανάλογα με τις απαιτήσεις, τους στόχους και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά σας, αλλά και της αγοράς που δραστηριοποιείστε. Έτσι υλοποιούμε το απαιτούμενο segmentation, positioning, marketing goals configuring, competitive advantages set up, UPS values, branding strategy, marketing mix. Προκειμένου να καθορίσουμε δηλαδή το μακροπρόθεσμο συνδυασμό χαρακτηριστικών, στόχων και επιθυμητών αποτελεσμάτων.
Πολύ σημαντικό στάδιο είναι η υλοποίηση ενός αποτελεσματικού τακτικού πλάνου επικοινωνίας της επιχείρησης, αφού προσδιορίσουμε το ακροατήριο στόχο σας, θα καθορίσουμε τους στόχους της επικοινωνίας σας, θα σχεδιάσουμε τη στρατηγική του επικοινωνιακού πλαισίου και φυσικά το τελικό μήνυμα σε on-line, αλλά off-line επίπεδο. Επιλέγοντας πάντοτε τα κατάλληλα εκείνα κανάλια προβολής και επικοινωνίας, με το καλύτερο δυνατό συντονισμό στόχευσης και αποτελέσματος επικοινωνιακής διείσδυσης.
Στη συνέχεια θα καθοδηγηθούμε σε ένα σωστό σχεδιασμό, στην υλοποίηση αλλά και στον έλεγχο της On-line διαφημιστικής καμπάνιας που θα τρέξουμε. Τα εργαλεία -όπλα- μας, πολλά, SEO, SEM, GDN, Youtube Ads, Re-marketing, E-mail marketing, Content Marketing, Programmatic, Social Media, κ.ά. είναι απαραίτητα εφόδια στη φαρέτρα κάθε σύγχρονης επιχείρησης. Προσφέροντας αυξημένη ευελιξία, προσαρμογή, στόχευση και άριστη μετρησιμότητα αποτελεσμάτων.
Σε αυτό το στάδιο υλοποιούμε αναλυτικό έλεγχο και ανατροφοδότηση πληροφοριών αναφορικά με τα παραδοτέα του έργου. Πρέπει πάντοτε να ελέγχουμε την απόδοση των ενεργειών μας, έτσι ώστε να γνωρίζουμε στο επόμενο έργο ποια είναι τα καθοριζόμενα στοιχεία προς βελτίωση, προς αξιοποίηση αλλά και προς μεταβολή των παραμέτρων που θα μας οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Επίσης ο αποτελεσματικός έλεγχος μας διασφαλίζει ότι ακολουθούμε σωστή κατανομή χρηματικών, χρονικών και ανθρώπινων πόρων.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο σπουδαίο στις μέρες μας από τις συνέργειες και τις συνεργασίες. Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις δύσκολες συγκυρίες, τότε αναζητάς συμμάχους, ότι δε μπορείς να κάνεις μόνος σου, μπορείς να το κάνεις μαζί με άλλον/ους, και μάλιστα ευκολότερα, ταχύτερα και αποδοτικότερα. Βασικό μέλημα μας λοιπόν είναι να βρούμε εκείνους τους στρατηγικούς συνεργάτες, που θα ταιριάξουν στο δικό μας μείγμα προβολής και κουλτούρας και όλοι μαζί θα οδηγηθούμε, σε ένα και μόνο στόχο, στην επιτυχία.
Γιατί Digital Marketing μαζί?
-
Γιατί αναπτύσσουμε μακρόπνοα, ευέλικτα, ρεαλιστικά και προσαρμόσιμα στις δικές σας εξατομικευμένες ανάγκες, πλάνα επικοινωνίας.
-
Γιατί διαθέτουμε όλες τις πιστοποιήσεις επάρκειας γνώσεων από τη Google.
-
Γιατί δε βλέπουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας ως μηχανές, αλλά ως ανθρώπους με συναισθήματα.
-
Γιατί δε δείχνουμε Social, είμαστε Social.
-
Γιατί γνωρίζουμε ότι απλά το digital δεν επαρκεί, χρειάζεται και Marketing, στρατηγικό off-line Marketing.
-
Γιατί στοχεύουμε μόνο στο ποιοτικό αποτέλεσμα.
-
Γιατί καλύπτουμε όλο το φάσμα των διαδικασιών και ενεργειών δημιουργίας του διαφημιστικού μηνύματος, από το copywriting (κείμενα μηνύματος), το creation (δημιουργικό μακέτας), τη στρατηγική, έως και τον έλεγχο της διαφημιστικής διείσδυσης της καμπάνιας σας.